Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [2]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Середа, 08.05.2024, 00:52ГоловнаРеєстраціяВхід
Чемеровецька районна рада
старшокласників
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » Статті » Мої статті

Комісії учнівського самоврядування
Зміст діяльності комісій органів самоврядування дітей та учнівської молоді
 
Координатори та організатори самоврядування дітей та учнівської молоді кожного навчального закладу, міста, району протягом мотиваційного та організа­ційно підготовчого періоду визначають пріоритетні напря­ми діяльності, відповідно до яких будуватиметься подаль­ша робота, моделюватиметься структура та плануватимуть­ся конкретні дії. Відповідно до назви органу дитячого самоврядування, визначаються його підрозділи. Це можуть бути комісії, комі­тети, центри, сектори тощо. Усі вони мають од­накове завдання — організувати роботу органу самовряду­вання дітей та учнівської молоді в окремо взятому напрямі, їх кількість та назви визначаються кожним органом учнівсь­кого самоврядування індивідуально, виходячи із завдань, потреб, бажань та можливостей колективу.
 
Комісії районної ради старшокласників
 
Функції комісії з питань партнерства та міжнародних відносин
 
 [1]. Налагоджувати партнерські відносини з дітьми, що не вхо­дять до складу районної ради дітей Чемеровеччини; батьками; педагогічними працівниками; органами влади та місцево­го самоврядування, різноманітними громадськими органі­заціями, фондами, об'єднаннями, асоціаціями, навчальни­ми закладами, комерційними структурами тощо для ре­алізації планів та проектів комісій обласної ради дітей Київщини.
2. Створити інформаційну базу даних цих організацій і (спільно з комісією з питань інформації) поширювати ін­формацію про їх діяльність серед відповідних комісій районних та міських рад дітей. Наявні матеріали постій­но поновлювати.
3. Напрацьовувати нові контакти, спілкуватися і знаходити нових колег, партнерів, спонсорів як в Україні, так і за її ме­жами, використовуючи можливості мережі Інтернет.
4. Постійно проводити різноманітні зустрічі як ділового, так і розважального характеру з представниками різних ор­ганізацій, закладів, структур тощо. Організувати роботу клубу ділового спілкування.
5. Налагодити товариські відносини та взаємообмін делега­ціями з різними органами дитячого та молодіжного само­врядування в межах міста, району, області, України, інших країн.
6. Постійно працювати над пошуком донорських фондів та партнерів для реалізації певних проектів, запропонованих різними комісіями ради дітей.
7. Налагодити співпрацю з асоціацією батьківської громад­ськості. Сприяти організації та проведенню спільних за­ходів дітей, батьків та педагогів.
8.Висвітлювати роботу комісії у засобах масової інформації різних рівнів.
 
 
Функції комісії з питань захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях
 
 1. Використовуючи різні форми і методи, проводити постій­ну просвітницьку роботу з питань вивчення прав дитини відповідно до статей Конвенції ООН про права дитини, за­конів України. Вчити правильно знаходити шляхи захисту своїх прав та інтересів. 2. Організувати роботу психологічних та правових консуль­таційних пунктів, телефонів довіри, дитячих громадських приймалень тощо.
3. Налагодити співпрацю:
• з державними структурами: відділом у справах ді­тей, сім'ї та молоді, службою у справах неповнолітніх, опікунською радою, соціальною службою молоді, кримі­нальною міліцією у справах неповнолітніх та ін.;
• зі спеціалістами: юристами, лікарями, психологами, педагогами та ін.;
• з громадськими організаціями: районного, обласного, всеукраїнсько­го та міжнародного рівнів, що мають у своїх програмах відповідні напрями діяльності.
 
 4. Створити банк методичних розробок та рекомендацій щодо питань правового виховання та профілактики проблемних ситуацій у дітей та підлітків, а також різноманітних матеріалів для підготовки та проведення дискусій, ток-шоу, КВК, брейн-рингів, спільних круглих столів дітей з батьками, вчителями, представниками різних державних структур тощо.
 5. Готувати, підтримувати та реалізовувати різноманітні про­екти відповідно до напряму діяльності комісії.
 6. Постійно проводити соціологічні дослідження і виявляти найвагоміші проблеми дітей різного віку для проведення з ними необхідної роботи та надання потрібної інформа­ційної чи іншої (по можливості) допомоги.
7. Ініціювати проведення в районі семі­нарів та тренінгів для членів комісій з питань захисту прав дитини та допомоги в проблемних ситуаціях, а також для педагогів, які працюють із цими дітьми, для підвищення рівня діяльності даної комісії.
8. Постійно приділяти увагу дітям-сиротам, дітям з обме­женими можливостями, дітям із багатодітних та малоза­безпечених сімей, а також талановитим і творчо обдаро­ваним.
9. Спільно з іншими організаціями випускати листівки, бук­лети, брошури з даної тематики.
10. Організувати висвітлення роботи комісії, ведення розмов та дискусій на сторінках засобів масової інформації та Ін­тернету.
 
 
 
 
Категорія: Мої статті | Додав: qwerty (15.11.2012)
Переглядів: 1038 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Безкоштовний хостинг uCozCopyright MyCorp © 2024